piatok 3. januára 2014

Čtecí plán 2014 (knižní série)

  Ahoj všichni, rozhodl jsem se, že i já sestavím a uveřejním svůj čtecí plán pro rok 2014. Jak můžete vidět v názvu samotného příspěvku, vzal jsem v potaz jen série. Důvodem je blížící se maturita. S povinnou četbou jsem na tom bídně, ehh. Zatím jsem přečetl jen jedno dílo - R. U. R. (Karel Čapek). Pokud by někoho zajímalo, které tituly jsem si vybral, může nakouknout do sekce Povinná četba (Maturita 2015).
  Dobře, které knižní série mne zaujaly a chtěl bych si je pořídit, popř. minimálně přečíst?

Píseň ohně a ledu (George R. R. Martin)
- Hra o trůny
- Střet králů
- Bouře mečů
- Hostina pro vrány
- Tanec s draky

Sága o zaklínači (Andrzej Sapkowski)
- Poslední přání
- Meč osudu
- Krev elfů (přečteno)
- Čas opovržení
- Křest ohněm
- Věž vlaštovky
- Paní jezera

Drahokamy (Kerstin Gier)
- Rudá jako rubín
- Modrá jako safír
- Zelená jako smaragd

The Elder Scrolls Skyrim (Greg Keyes)
- Pekelné město
- Pán duší

Kronika královraha (Patrick James Rothfuss)
- Jméno větru
- Strach moudrého muže

Moonlight (Nancy Gideon)
- Čistá krev
- Pod vlivem úplňku (přečteno)
- Krvavý měsíc

Malazská Kniha padlých (Steven Erikson)
- Měsíční zahrady
- Dům mrtvých
- Vzpomínky ledu
- Dóm řetězů
- Půlnoční vlny
- Lovci kostí
- Vichr smrti
- Daň pro ohaře
- Prach snů
- Chromý bůh

  Pochybuji, že to vše stihnu přečíst, ale chtěl bych - hodně, hodně, hodně moc. Prioritou je pro mě Píseň ledu a ohně a Sága o zaklínači. Tyto dvě série mne již dlouhou dobu lákají - fantasy mám rád.
  No, uvidíme. V žádném případě tento seznam není pevný - nepochybně přibude mnoho jiných knih. Tedy, očekávám to. Své cíle moc často nedodržuji...

1 komentár:

  1. pěkný seznam. Na většinu se sama chystám, Zaklínač je super a Rudá jako rubín se pěkně rychle četla - zatím jsem v polovině. Sice to asi nebude terno, ale zajímavé to je;)

    OdpovedaťOdstrániť