sobota 9. februára 2013

Mé knižní vyhlídky - Říše temnot


  O této zajímavé upíří sérii jsem se dozvěděl nedávno díky Stefanovým deníkům. Poslední strana totiž skýtá dvě další ukázky z dílny autorky L. J. Smithové. Jednou z nich byly Temné vize a druhou Říše temnot. Nemohu popřít, že mne Temné vize nijak nezaujaly, ale přiznávám, že Říše temnot mne upoutala více; obálkou a později i náplní příběhu. Mimoto jsem si vyhledal bližší informace o světě ŘT a myslím, že to pro mě bude přesně to pravé! Vlkodlaci, čarodějnice - magie, upíří, temné bytosti...
  První díl, Tajemství upírů, je o lásce mezi umírající dívkou Poppy a tajemném Jamesovi. Ten, aby zachránil svou kamarádku před smrtící rakovinou, odhalí své tajemství, a sice to, že je upírem. Porušuje všechny pravidla říše a dívku promění na upíra. Tím začíná jejich nové dobrodružství - útěk před silami Temné říše, jenž chce neústupně potrestat hříšníky.
  No nezní to báječně? Zakázaná láska - upíři. Nemohu se dočkat, až si první díl, a poté i ty následující přečtu. Samozřejmě zveřejním i svůj osobní názor a popíši své pocity při četbě. Věřím, že mě Říše temnot nezklame.

  A jak jste na tom vy, přečetli jste již nějakou knihu z téhle na pohled vzrušující série? Pokud ano, určitě napište svůj názor níže!

3 komentáre:

  1. Četla jsem Prokleté sestry a zamilovala jsem si to!!Chci si co nejdříve přečíst i ostatní. ;)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Těší mě, že máš opravdu kladný názor! Velice moc doufám, že se mi také podaří díly přečíst. :)

      Odstrániť
  2. Tajomstvo upírov sa mi veľmi páčilo a už sa teším keď si prečítam aj Prekliate sestry. :o)

    OdpovedaťOdstrániť