pondelok 18. februára 2013

Mé nové knihy

Dnes jsem zde jen s tímhle velmi krátkým příspěvkem. Čas mi dnes nepřál, bohužel. Inu, pojďme se společně podívat!


  Páteční ráno, minulého týdne, mi přineslo jedno velké překvapení. Dorazily recenzní výtisky z nakladatelství Fragment! Jedním z nich byla kniha s názvem Inheritance (konečný díl Odkazu Dračích jezdců), autora Ch. Paoliniho a druhým neméně slavný bestseller Hunger games, s podnázvem Aréna smrti. O HG jsem již příspěvek přidával. Jednalo se v něm o mé první pocity a dojmy (v příštích dnech očekávejte recenzi!). Poté se vrhnu na celou sérii ODJ! Velice se těším, protože můj bratr má za sebou již dva díly (Eragon, Eldest) a chválou na ně nešetří. Také jsem lehce nakoukl a měl jsem co dělat, abych se od čtení odtrhl!

  Musím také zmínit, že koncem týdne mi mají dorazit další dvě knihy, a sice Rozdělená srdce a Láska, sex, touha – Nikdy neříkej navždy. Na první zmiňovanou knihu jsem dosti zvědavý. Obálka vypadá fantasticky. Obě dvě díla jsou určena převážně děvčatům, ale to je v pořádku, jelikož takovýto druh knih rád čtu. Tady je anotace, jenž toho moc nenapoví, ale i přes to...

  Po přestěhování je sedmnáctiletá Elisabeth naštvaná snad na celý svět - přišla o všechny kamarády, na venkově není moc příležitostí k zábavě a navíc rodičům to tam naprosto vyhovuje. Všechno změní setkání s Colinem. Proč ji tento kluk od začátku neuvěřitelně přitahuje, to nedokáže vysvětlit. Chová se divně, odtažitě a dává Elisabeth jednu hádanku za druhou. Jaké je jeho tajemství? Co skrývá? Svým pátráním odhalí Elisabeth pravdu - její rodině, Colinovi i jí hrozí velké nebezpečí.

 
Když zde mám anotaci první knihy, proč nepřidat i přiblížení té druhé (Láska, sex, touha – Nikdy neříkej navždy);

  Sedmnáctiletá Sára byla poslední z party, kdo neměl OPRAVDOVÉ zkušenosti s kluky. To se ale změnilo a teď prožívá svoji první velkou lásku. Na dovolené ve Španělsku potkala báječného kluka – Joea a všechno je téměř super... alespoň ze začátku. Zničehonic však Joe zmizí, nezvedá telefon, neodpovídá na zprávy. Co když Sáru jen využívá? Podaří se jí odhalit pravdu?
  Četl jsem i úryvek z knihy a... je dosti pikantní. Chcete ho vidět? Tady je;



„Sáro… Slyšíš, Sáro!“ Pomalu jsem rozlepila víčka. Joe se opíral o loket a zkoumavě se na mě díval. Pomalu mi ukazováčkem sjel z čela přes nos a zastavil se až na mých rtech. Předklonil se, prst odtáhl a políbil mě, pak ukazovák položil zpátky a objel mi s ním ústa. 
„Promiň, ale musel jsem tě probudit.“ Zadíval se mi do očí. „Jsi tak krásná!“ Polkl. „Potřebuju tě.“ Hluboce, něžně mě políbil. Ústa měl hebká a horká. Och, bože. Věděla jsem, že bych se na něho měla dál hněvat, ale on se včera večer jenom opil a nikdo opilý se nechová normálně. Takhle to dělá Ashley a Donna, připomněla jsem si. Prostě se tomu poddej.Joe se pak ode mě odtáhl a pomalu mi rty klouzal přes prsa a břicho, až se obličejem dostal k mému rozkroku. Musela jsem se ovládnout, abych ho nezarazila,  když  mi  stahoval  kalhotky  ze  včerejška,  ale pak jsem na sobě ucítila jeho jazyk a svět pro mě zmizel. A nepřestal, dokud mě celé tělo nebrnělo a nechvělo se slastí, až jsem ho popadla za vlasy a tiše zanaříkala.Trvalo snad hodiny, než jsme konečně vstali. Joe zabalil už druhý kondom z dnešního rána do papírového kapesníčku, vášnivě mě políbil na pravou bradavku a pak ho hodil na podlahu. 
„Hádám  dobře,  že  dneska  ráno  ses  udělala  hned třikrát, Sárinko?“
Obrátila jsem se na bok, abych mu viděla do obličeje. Jasně, tvářil se hrozně samolibě. „Dělá ti to dobře, viď?“ zasmála jsem se. Skromně sklopil hlavu. „Za mě hovoří činy… Jinak, rádo se stalo.“ Se smíchem jsem v hraném údivu zavrtěla hlavou. 
„Pýcha předchází pád, Josephe.“
„Co to má znamenat?“ Svraštil svoje hezké čelo v předstírané nechápavosti. „Jako co má zakopnutí společnýho s pýchou?“ Zasmála jsem se, ale vzápětí mi svitlo, že Joe nevtipkuje. Možná že znalost babičkovských přísloví nepatřila do osnov politologických věd, ale stejně… Chm. Kdyby nic jiného, teď jsem se dalšího setkání s jeho kámoši děsila mnohem míň. V nejhorším je můžu oslňovat průpovídkami „Dvě lži ještě nedělají pravdu“ a „Lepší vrabec v hrsti než holub na střeše“ (i když – na rovinu – u toho druhého přísloví si taky nejsem extra jistá, co tím chtěl básník vlastně říci). Joe se ode mě odvrátil, ale držel mě přitom za paži, takže jsem se mu omotala kolem zad. „Tak,“ řekl a líbnul mě do dlaně, „po tomhle se asi každý chce zeptat: jak jsem dopadl v porovnání s jinýma?“ Pokusila jsem se o ležérní, bezstarostný tón. „S jakýma jinýma?“ Zase se ke mně otočil, aby mi viděl do obličeje. „Nekecej! Snad jsi nebyla panna?“ S úsměvem jsem pokrčila rameny. „Týjo. Teda, musím uznat, že jsi přirozený talent.“ Rozzářila jsem se. To byla poklona, která mi prostě musela  zalichotit.  „Takže  ti  to  nevadí?“  vyzvídala jsem. Nasadil výraz co-si-o-mně-myslíš a plácl sebou...

To je vše, milí čtenáři! Zítra se můžete těšit na recenzi Odstínů života, Akademie Evernight, nebo Hobbita.


7 komentárov:

  1. THG! Začala bych znovu číst první díl, kdyby nebyl už půl roku půjčený :D A moc se mi líbí, jak máš ty fotky vždycky vyfocené :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Vy je máte v knihovně? To my ne, ale není se asi čemu divit, i když na tak malou knihovnu je v té naší knih docela dost.

      Jsem rád, že to oceňuješ. :)

      Odstrániť
    2. Máme, ale mám i svoje knihy. A zrovna ty má půjčené moje kamarádka :D

      Akorát si prosím tě v nastavení Příspěvky a komentáře dej zakázat ověřování komentáře pomocí číselného kódu ;)

      Odstrániť
    3. Takhle tedy. :)
      Myslel jsem, že je to již odstraněno. :(

      Odstrániť
  2. u Odkaz dračích jezdců se máš opravdu na co těšit, tuhle sérii úplně miluju a zatím jsem nenarazila ne sérii jí podobnou, jsem opravdu zvědavá, co na ni řekneš
    HG se mi dříve hrozně líbilo, ale film mi to hrozně zkazil, úplně lituju, že jsem ho viděla, teď se nemůžu ani do této série začíst
    na Rozdělená srdce se chystám...až nám to laskavě poříděj do knihovny :D (ze mě musej být šťastný, jak jim furt píšu, co mají sehnat)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Těším se moc, věř mi. :)
      Doopravdy? Doufám, že se to samé nestane i mně.
      Ale vyjdou ti vstříc, nebo ne? :D

      Odstrániť
    2. jo, naštěstí vyjdou mi vyjdou vstříc :D

      Odstrániť